czwartek, 28 lutego 2013

Waniliowy koktajl z pomelo

Historia tego koktajlu zaczyna się od tego że pomelo dostałam od znajomego w prezencie. Duży cytrus jednak w śroku nie okazał się tak słodki jak same intencje dawającego :)

Krojąc go na pół, czuję zapach cytryny i jednocześnie pomarańczy, smak soku jest słodko - kwaśny, z przewagą na kwaśny. Idealny na upalne dni dla spragnionego.

Mój koktajl nie kąpie się dziś z alkoholem, jest to więc wersja dla dużych i małych :)

Składniki na 1 duży lub 2 małe koktajle:1 pomelo1 serek homogenizowany waniliowy
- Pomelo obrać ze skórki, wycisnąć sok.- Do soku dodać serek i bardzo dobrze wymieszać np. mikserem do połączenia składników. Dodać kostki lodu, podawać od razu do picia. Smacznego :)





1 komentarz:

  1. Ja pomelo do tej pory jadłam tylko samo, nieprzetworzone - uwielbiam! Połączenie grejpfruta z pomarańczą.
    Ale taki koktajl też by mi z pewnością przypadł do gustu...

    OdpowiedzUsuń