środa, 4 lipca 2012

Lód truskawkowy

Zastanawiam się kiedy te gorące dni się skończą. Z jednej strony słoneczne promienie wyciągaja ludzi nad wodę z drugiej jednak dla osób które pracują są piekłem na ziemi. Umysły nie pracują jak należy, a wakacyjne przeboje grane w radiu wspomagają myśl o upragnionym urlopie lub dłuższej chwili relaksu na przykład przy ulubionej książce.

Aby chociaż chwilę odetchnąć w trakcie lipcowych dni polecam wybrać się na targ i zakupić swieże truskawki z których można wyczarować mini wakacje w szklance.

Przedstawiam dziś przepis na kostki lodu z nadzieniem truskawkowym :-)

Składniki:

*Woda mineralna niegazowana

*5 dużych czerwonych truskawek

Dodatkowo:

foremka na lody (ja użyłam tej dodanej do zamrażaki, kwadratowe kostki)


Truskawki umyć,  dokładnie zmiażdzyć w dużym kubku lub szklance

Wlać do kubka z truskawkami wodę mineralną, dobrze wymieszać

Przelać wode z truskawkami do foremki

Włożyć do zamrażarki. Gotowe kostki idealnie nadają się jako dodatek do wody mineralnej lub drinków. Zaskocz swoich gości :-)











4 komentarze:

  1. Zrobiłam takie kostki z samych truskawek bez wody. U mnie to świetny dodatek do owsianki ;] Małe porcyjki ;] pozdrawiam serdecznie Adelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl jako dodatek do owsianki Adi :) musze sprobowac

    OdpowiedzUsuń